fredag 26 juni 2009

Jag måste bara dela med mig

Jag har ingen aning om ifall det finns nåt sätt att se hur många besökare jag har på den här bloggen, i så fall har jag inte hittat den. Men jag vill bara säga att jag blir fantastiskt glad av alla positiva och tänkvärda kommentarer jag fått om mina texter både här, på bilddagboken, facebook och msn, det värmer! Och jag ska försöka blogga lite oftare, men min kreativitet behöver lite tid att återhämta sig mellan varven ;)




I vilket fall så känner jag att jag måste ägna några rader åt Michael Jackson som, ni säkert vet, dog inatt.

Självklart ska ju alla skitfräna grabbar som precis börjat få skäggväxt o tjejer som nyss upptäckt stringtrosor nu säga saker som "jävla pedofil", "jävla neger" och "jävla pedofilneger", men tillåt mig då tala om att ang pedofilanklagelserna blev han aldrig bevisat skyldig och blev friad i tingsrätten. Oskyldig tills motsatsen bevisats, fast det gäller ju bara en själv, eller hur var det? Och angående hudfärg så är sådana kommentarer lite väl långt under min mognadsnivå.

Pedofil eller inte, men världen har förlorat ett musikaliskt och koreografiskt geni, en fantastisk levande freakshow och en unik artist, som vi har all anledning att sakna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar