torsdag 5 mars 2009

The secret life on lunarstorm

Mitt första riktiga inlägg då, here it comes:





Lunarstorm. Denna sida är onekligen en av internets mest underhållande sidor. Det finns överhuvudtaget få saker som är så oerhört roande som människors dumhet.


Jag har varit medlem där ett antal år, jag har tänkt avsluta det men jag kan inte! Det går inte, inte när man trillar in där någon natt och bara måste snoka runt lite. Då inser man hur fantastiskt underhållande det är, särskilt när man hittar guldkorn som detta (vilket man ju tyvärr gör alltför ofta):


GB-konversation, 13-årig superfjortis och 13-årig kille av okänd härkomst:


"ÅH! vah elak duh e, tkr bögar e jätte gulligah!!"


"hah tkr du bögar e guliga?går du på droger elr nåt sont?"


En gång för länge sedan i en mycket känd film på nätet yttrades ett mycket bra citat som jag tycker passar väldigt bra in här och nu:






















//Marina, språkpolis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar