torsdag 5 mars 2009

Kolla en blogg!

Här är den. Mitt ibland alla ungmamma-bloggar, modebloggar, gaybloggar och allmänna fjortisbloggar finns C-kupa, bekännelser från en flugskit på kartan.
Denna flugskit på kartan är egentligen två. Den ena från platsen där jag går i skola och bor i lägenhet på veckorna, D.V.S Bräcke. Jämtlands skamfläck.
Den andra platsen är mitt föräldrahem där jag oftast bor på helger och lov. Det stället har förvisso inte ens begåvats med en flugskit på kartan, så det var nog bara en ensam flugskit det handlade om ändå.
Här är det antagligen på sin plats att skriva vad denna blogg kommer handla om, men det tänker jag inte göra då detta är min blogg där jag skriver vad jag vill när jag vill och vad just du tycker om det, det är inte särskilt intresant. Det enda jag kan lova är att jag aldrig någonsin kommer ha ett "dagens outfit"-inlägg. Eller ja, kanske, men aldrig utan en väldigt ironisk underton. Förövrigt är "ironisk underton" antagligen något som kommer finnas en hel del i denna blogg, då ett av mina favoritintressen är att provocera folk som jag anser förtjänar det.

Enjoy!

//Marina, bland hembränt och fjortisfester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar